Followers

Friday, September 21, 2012

Ok je!!!


Dah 3 kali rasanya dia order jamu T.Warisan Anggun dari aku melalui email. Tapi belum sempat aku bertanyakan mengapa dia mengulang ordernya dengan aku. Biasanya dia mengambil jamu Serapat dan jamu Sihat Wanita yang cukup untuk sebulan makan.

Hinggalah kali ke-3 ordernya aku pun bertanya :

"ada perubahan positif ke dari makan jamu order yg kelmarin?
alhamdulillah, jika ada yg negatif pun boleh kongsi2 dgn saya juga."

Jawapan darinya :

"Alhamdulillah....badan saya rasa ok je lepas makan jamu....proses buang air besar pun senang...insyaAllah saya akan continue makan...terima kasih"

Ok yang bagaimana aku kurang pasti. Tapi rasanya rata-rata yang mengamalkan memakan jamu ini akan rasa badan lebih cergas dan segar. Bila proses pembuangan air besar teratur, tidaklah kita terusan menyimpan toksin mahu pun lemak di dalam badan.

Bila lagi nak mencuba... boleh intai-intai jamu-jamu tu di SINI.